Crisiscommunicatie in coronatijd

In moeilijke tijden is het extra belangrijk om te blijven communiceren met je klanten en doelpubliek.

Geef een air high 5 op het scherm en koester deze 5 maatregelen:

Scoor 10/10 door jezelf te laten zien. Mensen besteden nu veel tijd online en op sociale media. Het is dus hoog tijd om hier werk van te maken en je content te herbekijken.

Blijf optimist en werk optimaal. Sta stil bij je heropstart en denk goed na over je communicatiestrategie. Communiceer gepast en authentiek, met de juiste “tone of voice.”

Bekijk het nu klein maar fijn en later weer groot en groots. Samen “uit en out”, samen “thuis en op de markt.” Laat zien hoe creatief jij bent. Bedenk banners met korte slogans, maak bestelformulieren enz.

Nu of nooit. Denk na over wat je doelpubliek NU nodig heeft en wat je nu kan beteken. Toon medelijden. Geef hoop. Ben je vanuit je hart geen ondernemer geworden omdat je mensen wil helpen?

Werk maken van globaal werk. Als je toch moet stilstaan en niet in je zaak kan werken, werk dan aan je bedrijf.  

De juiste specialist kan je optimaal adviseren en zelfs je communicatiestrategie voor je realiseren. Neem dus nu contact op met (B)right 2 Write via leona@bright2write.be

P.S. Het hart van Copywritingbureau (B)right 2 Write gaat uit naar al degenen die worden die werden getroffen door het coronavirus, zowel qua gezondheid als economisch. Wij betuigen diep respect voor alle zorgverleners.


3000 Leuven
leona@bright2write.be
F BE 0554.913.343
Privacy
Algemene voorwaarden

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

{{ newsletter_message }}

x

{{ popup_title }}

{{ popup_close_text }}

x